Er zijn nog plekken beschikbaar voor de Social Challenge! #ADV

27 februari 2015, 09:30

Werk jij met social media en houdt je van uitdagingen? Tijdens de Social Challenge Week van 2 t/m 6 maart bespreken 10 internationale social media experts de uitdagingen waar zij voor staan en hoe ze deze hebben overwonnen. Meld je gratis aan op www.socialchallengeweek.com.

Onder andere Twitter, Maersk Drilling en de komiek David Schneider verzorgen een sessie. Verwacht interessante success cases, internationale inzichten, inside Twitter-tips en humor van de hoogste plank met een gezonde dosis sociaal sarcasme.

De sessies starten iedere ochtend om 11 uur CET en duren ongeveer 1 uur. Je logt direct in vanaf je computer en kunt de presentatie live volgen. Ook heb je de mogelijkheid vragen te stellen in de chat en hierdoor in contact te komen met vele internationale social business experts.

Deelname is gratis, meld je aan voor één of meerdere sessies via www.socialchallengeweek.com.

Welke uitdagingen wil jij graag besproken zien tijdens de Social Challenge? Tweet #socialchallenge en doe mee!

Wat kun je onder andere leren tijdens deze webinars:

  • Hoe je slimmer kunt tweeten voor je bedrijf
  • Hoe je social media integreert in de customer journey
  • Hoe je waardevolle engagement met je community opbouwt
  • Hoe je nieuwe collega’s recruit via social media
  • Trends & verwachtingen voor de toekomst

Komfo is de toonaangevende totaal leverancier van Social Media Marketing Suite in de Scandinavische landen, met meer dan 400+ klanten die onze software succesvol gebruiken. Het bedrijf is in handen van de 4 oprichters, samen met het software bedrijf Sitecore. Klanten zijn onder meer 7-Eleven, Audi, Maersk, Microsoft, EA Games, Sony Ericsson, Bestseller, L’Oreal, Red Bull, ECCO, HBO, The Body Shop en Siemens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!