EMMA-nl introduceert keurmerk e-mailmarketing

29 april 2005, 03:15

De E-mail Marketing Associatie Nederland (EMMA-nl) lanceert met ingang van mei een keurmerk voor het verzenden van commerci?le e-mail. Doel van het keurmerk is, bij zowel afnemers van e-mail marketingdiensten als bij de ontvangers van de e-mail, duidelijk te maken dat de e-mail is verstuurd met inachtneming van de richtlijnen ter voorkoming van spam. Marc Borgers, voorzitter van de EMMA-nl maakte dit bekend op de TCD2005.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Kasper Katje

    De DDMA probeert te doen voorkomen dat het meedenkt en meewerkt maar ziet niks in alle bemoeienissen en is alleen maar bang voor inkomstenderving i.p.v. een professioneel standpunt in te nemen en ook eens te denken vanuit de ontvanger.

    Ik schaar me iig achter EMMA-nl want eerlijk duurt het langst.


    29 april 2005 om 11:07

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!