Emetrics Summit

9 maart 2006, 10:33

Van 3 – 5 mei is de Emetrics Summit in London. Dit jaarlijkse congres is de plek om de laatste inzichten te verwerven op het gebied van Web Analytics. Drie dagen lang zijn er presentaties van consultants en eindgebruikers. Daarnaast zijn er workshops waarin ruimte is voor discussie en uitwisseling van ideeën met andere gebruikers.

De eerste Emetrics Summit was 4 jaar geleden in Santa Barbara, de woonplaats van de organisator, Jim Sterne. Vanaf de eerste keer was de summit een succes door sprekers als Eric Peterson en Hurol Inan en presentaties van Amazon en Yahoo. De summit in de V.S. is altijd snel uitverkocht waardoor er behoefte kwam aan meer summits. 3 jaar geleden startte men in London, maar dit jaar kunnen bezoekers ook terecht in München (Duitstalig Congres) van 23 – 24 mei. Gisteren werd bekend dat een extra Summit is gepland in Washington van 16 – 18 oktober.

Vorig jaar was ik naar de Summit in London. Dit jaar ga ik naar de V.S. Ik zal daar een verslag van presenteren op dit blog. Verslagen van de vorige summits in de VS vind je veelvuldig in de webanalytics groep op Yahoo. Een goed verslag van de laatste summit in Engeland vind je bij High Land Business Research.

Mocht je naar de Summit willen, registreer dan voor 1 april om voor de early bird kortingen in aanmerking te komen. Die kortingen zijn geen overbodige luxe want de prijs is fors: ? 1.090 voor Londen en € 1.095 voor München.

Daniël Markus is oprichter en directeur van ClickValue, een performance based online marketing bureau uit Amsterdam. Data driven online marketing is zijn specialisme. Van daaruit helpt hij opdrachtgevers bij het blijvend verhogen van online rendement. Naast bloggen over dit onderwerp geeft Daniel regelmatig presentaties op nationale en internationale congressen en verzorgt hij cursussen via onder andere Beeckensteijn. ClickValue bestaat sinds 2003 en is inmiddels uitgegroeid tot een middelgroot bureau met meer dan 100 nationale en internationale klanten. Opdrachtgevers variëren van corporates als SNS, Harman Kardon, NUON en NS tot toonaangevende e-businesses als Kamera-Express, New York Pizza en Lamp&Licht;.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!