Eerste indruk van Ad-tech

7 november 2005, 03:18

Maandag begint Ad-Tech NY. Zondag is de stand opbouw dan kan je altijd even informeel praten met een aantal standhouders. Leuk idee tegen het lijf gelopen: Filmloop.com. Je beheert met je vrienden je eigen screensaver. Iedereen kan z’n eigen foto’s op het web zetten en deze worden ingevoegd in je eigen screensaver. Zo houdt je elkaar op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Nadeel is dat je wel weer een software tool op je PC moet downloaden. Maar Hyves moet dit toch als een feature kunnen toevoegen;-))

Het is pas zondag en ik ben het eerste frisidee al weer tegengekomen dat belooft veel de komende dagen. fris idee en Traffic4U houden je op de hoogte. Tijdens 212amsterdam van dinsdag worden ook een paar slides besteed aan de bevindingen op Ad-tech, komen dus!

Leukste campagne tot nu toe: Cingular introduceert I-tunes op de mobiel onder het motto KIZZ & TELL. Een to the point beschijving van de dienst en een leuke variant op het Kiss & ride principe.

Na een korte werkperiode in het digitale TV landschap in Engeland, aan de slag gegaan bij Lastminute.com en aan haar introductie in de Nederlandse markt meegewerkt. Na 4 jaar als mediaspecialist te hebben gefungeerd bij .bone advertising, ben ik samen met oud-collega Paul Eikelenboom begonnen aan een nieuw avontuur; fris idee. fris idee is een full-service interactief bureau (creatie & media) met een specialisme in video-producties. Mijn persoonlijke specialisatie is het online medialandschap. Met name een strategische benadering, maar ook overlappend met planning & buying. Daarnaast verantwoordelijk voor de nieuwste trends in interactieve marketing, zowel vanuit een technisch oogpunt als theoretisch kader. Ten slotte initiator van en betrokken bij de organisatie van 212Amsterdam.nl

Categorie
Tags

4 Reacties

    BasPaauw

    @ Gert-jan Mooi he, die grote stad? Ik zie je later vandaag. I’ll be the one wearing “Clogads”. Get it? 😉

    @ Marco, Zou Paul ook niet komen?


    7 november 2005 om 14:22
    media

    Ah, het was nog vroeg. Tikfoutje in je naam (sorry Gert-Jan) en ik begrijp nu ook dat niet Jorn in NY zit maar Patrick (broer Paul en die gebruikt zijn account om hier te posten). Whatever, ben nog steeds jaloers dat jullie daar zijn en ik vandaag weer in de file op de A1 stond 🙂


    7 november 2005 om 16:29
    evroekel

    @Gert-Jan: Iets meer personal marketing à la die Amerikanen en je had de site van de volgende Oranjetelg searchengine vriendelijk mogen maken 😉


    7 november 2005 om 17:03
    moraal

    @marco, idd. ik zit helaas nog in ons kikkerlandje. maar gelukkig kan ik de nodige kennis tijdens de 212 van morgen binnenhalen! 🙂 zaken blijven doorgaan he?


    7 november 2005 om 21:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!