Eerste sprekers Data Driven Commerce bekend! #adv

19 december 2016, 13:00

Zet 9 februari 2017 in je agenda voor weer een nieuwe editie van Data Driven Commerce! Het event richt zich op de toekomst van data gedreven omnichannel commerce processen. Hoe kun je data inzetten om jouw klanten over alle kanalen heen dezelfde persoonlijke ervaring te bieden?

Met Kevin Raaijmakers van Philips en David Wijland van Google zijn de eerste sprekers bevestigd. De komende tijd zullen we nog veel meer mooie namen aan het programma toevoegen.

Tijdens Data Driven Commerce wisselen we theoretische kennis af met voorbeelden uit de praktijk, zodat je uiteindelijk een totaalinzicht krijgt in welke mogelijkheden jij hebt met jouw (klant)data. Van een concrete uitleg van de nieuwste technologieën tot handvatten voor het creëren van inspirerende marketingcampagnes; het event biedt alle nodige informatie.

Bestel je early bird tickets vóór 1 januari 2017

Twinkle is het grootste onafhankelijke kennis- en informatieplatform voor e-commerce ondernemers en professionals in Nederland. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke verhalen is Twinkle actueel en inspirerend. Het magazine van Twinkle verschijnt 10 keer per jaar in print en op tablet. De website, geoptimaliseerd voor smartphones, wordt dagelijks gevuld. Ieder jaar publiceert Twinkle de Twinkle100, een uitputtend overzicht van de grootste online retailers en reisorganisaties in Nederland.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!