Diesel start ‘boomknuffel’-campagne

29 februari 2004, 13:25

Diesel start boomknuffel-campagneVanaf deze week heb je kans dat je een van de online uitingen uit Diesel’s Love nature while it lasts campagne tegenkomt.

De online campagne, ontwikkeld door communicatiebureau Airlock, bestaat naast traditionele banners en 3-dimensionele ads uit een aantal nieuwe ‘see-through’ dHTML-formats waarbij de bezoeker met behulp van een ‘speciale kijker’ verborgen onderdelen van de foto’s kan bekijken.

De ‘Love nature while it lasts’ campagne gaat in 18 landen lopen en zal onder andere te zien zijn op vogue.co.uk en xlr8r.com. Op welke websites in Nederland de online campagne te zien zal zijn is mij (nog) niet duidelijk.

dHTML-Ad Diesel gespot op xlr8r.com dHTML-Ad Dieselgespot op xlr8r.com

Bron:

http://www.brandrepublic.com/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!