De Scopist?

27 april 2006, 19:39

Deze week was ik te gast bij MSN Live TV en werd daar geinterviewd door Jeroen Smit. Uiteraard was één van de gespreksonderwerpen Marketingfacts en de kracht van weblogs. Hij was opvallend geinteresseerd maar nu begrijp ik waarom. Jeroen is één van de bloggers van de groepsweblog De Scopist (via: Henkjan).

Over scoops gesproken, deze hebben ze dan toch echt gemist. Het bestuur van dagblad De Telegraaf lijkt namelijk deze week ternauwernood in geslaagd een bestuurscrisis af te wenden nadat de hoofdredactie in conflict kwam met de directie van moedermaatschappij TMG over de opvolging van hoofdredacteur Johan Olde Kalter.

Wel scherp blijven Jeroen 😉

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    henkjan

    Ik had het trouwens uit NRC next. Waar nog een ander erg interessant artikel instond. Niet zozeer om de inhoud maar: Het was een commentaar op het commentaar van bloggers op de mp3 moord. Vind ik heel vergezocht maar wel interessant in de zin dat bloggersmeningen op die manier de kranten insijpelen.


    27 april 2006 om 20:44

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!