DE lanceert koffieleut.nl

7 november 2005, 14:15

Douwe Egberts gaat studenten bijspijkeren op sociaal en verbaal gebied via koffieleut.nl. Colleges van het keuzevak leuteren, wisselen wekelijks van onderwerp en sluiten af in de week van 12 tot en met 16 december met een examen. Alle onderwerpen zijn in eerste instantie volkomen nutteloos, zoals de ejaculatiesnelheid van nijlpaarden en transsexuele gele truidragers. Echter nutteloze feiten hebben ook een nut, aldus de site.

Studenten van deelnemende kantines van Universiteiten en Hogescholen krijgen een koffiekaart met een code. Door op koffieleut.nl deze code in te voeren en een vraag te beantwoorden maken ze kans op diverse prijzen.

Via: Early Adopters

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

2 Reacties

    c. vd berge

    hmm..zal me benieuwen of ze nog ongevraagd content van mij (wistudat.net) of van broodjeaap.nl gaan gebruiken voor het college ‘dit kan niet waar zijn’


    7 november 2005 om 19:39
    Stonehead

    Waarom staat er in de algemene voorwaarden dat je niet naar de site mag linken? Daar heeft iemand het begrip ‘viral’ niet begrepen…


    10 november 2005 om 16:38

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!