Je bekijkt een artikel van BBP
partner

De rol van marketing verandert #ADV

BBP
3 maart 2015, 13:30

Customer obsession is noodzakelijk om winstgevend te zijn en te blijven. Hoe ontwikkelen we een marketingorganisatie die de klant echt centraal stelt?

De klant écht centraal stellen is iets wat veel bedrijven wel willen, maar nog niet volledig hebben doorgevoerd. Denken alle medewerkers in jouw bedrijf eerst aan de klant en daarna pas aan de belangen van de onderneming?

Tijdens het B2B Marketing Forum op 17 maart 2015 in De Fabrique bij Utrecht belichten verschillende internationale sprekers vanuit diverse hoeken hoe het concept ‘customer centricity’ werkt en hoe je dit concreet kunt maken voor jezelf en jouw collega’s. Benieuwd wie er allemaal op het programma staan?

Kijk dan hier voor het volledige programma.

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!