• Usability & design
    wordt gesponsord door

De Nederlandse Creatieve Industrie op #SXSW

De Nederlandse Creatieve Industrie op #SXSW

Een groot Nederlands contingent bezoekt South By South West om inspiratie op te doen. Om te leren, om te netwerken. Maar er is ook een groep die onderdeel uitmaakt van het programma. Over poëtische game-ervaringen met adembediening, het wegvallende verschil tussen jou en het digitale en de kracht van geur in communicatie.

Bedrijven en organisaties die door SXSW uit duizenden zijn uitverkoren om een lezing te geven, in een panel te zitten, te pitchen, op de beursvloer te staan. Veertien Nederlandse bedrijven en initiatieven hebben daarbij een financieel steuntje in de rug gekregen van het Stimuleringsfonds Creatieve Industrie. Erwin Blom en Roeland Stekelenburg volgden hen en maakten de volgende reportage. 


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.