Customer Experience & CRM in 1 day op 9 september! #ADV

31 augustus 2015, 12:30

Een dag vol cases, inspiratie, kennis vergaren en netwerken met vakgenoten

​We leven in een wereld waarbij de beleving van de klant de belangrijkste toegevoegde waarde is. Loyaliteit is als term aan het verschuiven, we zijn niet meer loyaal aan een merk maar we zijn loyaal aan mensen die ons aandacht schenken en een experience geven. Zoals in de horecabranche al jaren geldt dat een minder goede kok met een goede service leidt tot een goede waardering van het restaurant. Een goede kok met een slechte service zal niet tot de toppers gaan behoren. Een voorbeeld uit de praktijk dat ons leert dat beleving een succesfactor is.

Wat krijg je

  • Meer dan 25 cases uit de praktijk
  • Nationale en internationale topsprekers
  • Tips voor je eigen customer experience en CRM-aanpak
  • Gratis toolkit met presentaties van sprekers, onderzoeken, diverse actuele documenten
  • Netwerk van ruim 300 vakgenoten

Woensdag 9 september in ’t Spant te Bussum. www.crmin1day.nl

Meld je nu nog aan en ontvang 50 euro korting met actiecode: MARCRM.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!