Creatie van Adformatie

14 januari 2005, 08:16

Adformatie heeft een nieuwe uitgave: Creatie. Een nieuw vakblad voor creatieven over creatie van reclame, advertenties, commercials, billboards, verpakkingen en design in marketingcommunicatie. De creatie site bevat een database waarin alle alle campagnes ingedeeld zijn in de groepen: Below the line, commercial, design, ge?ntegreerd, grafisch, interactief, outdoor en print.

De site zal binnenkort alleen toegankelijk zijn voor abonnees (zie inloggen formulier). Vraag blijft natuurlijk hoelang een dergelijke site up to date blijft.

Martin de Boer
Interim (Online) Marketeer bij Efarmers

Marketeer met een passie voor Interactive Marketing. Daarnaast veel aandacht voor nieuwe "online" ontwikkelingen. Na ruim 8 jaar als Channel Manager Internet voor ABN AMRO te hebben gewerkt, ging hij vervolgens aan de slag als Marketing manager voor Hotel Bookers (o.a. hotelspecials.nl , bungalowspecials.nl en hotelaanbiedingen.nl). In 2009 zijn eigen advies/interim bureau efarmers gestart. Van waaruit hij diverse bedrijven adviseert over online marketing/strategie. Passie voor site analyse en daarmee het optimaliseren van campagnes, conversie en site bezoek. Daarnaast veel interesse voor new media en social media. Interesse in online media planning, multi channel campagnes en digitale overheid. Waarbij de laatste interesse vanuit mijn raadslidmaatschap van de gemeente Edam-Volendam is ontstaan.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Gertjan van Laar

    “Vraag blijft natuurlijk hoelang een dergelijke site up to date blijft.”: creatieven kunnen zelf werk insturen zag ik, dat zal wel helpen om de inhoud up to date te houden


    14 januari 2005 om 09:40
    Anders

    Opmerkelijk dat ze het binnenkort alleen toegankelijk maken voor abonnees. Lijkt mij – ik ben met zo’n zelfde soort initiatief bezig – een onlogische insteek. De prikkel om je te abonneren wordt daarmee immers weggenomen. Het blad bevindt zich al in een niche, dan maken ze het zichzelf hiermee niet makkelijker.


    14 januari 2005 om 11:58

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!