Consumenten aan de haal met je merk

10 april 2006, 14:40

Na de SUV-filmpjes van vorige week is ook Speurders.nl het haasje: hoe de inbrekers commercial eigenlijk had moeten zijn (aldus maurice1979).

Maarten Roelofs Manager Online Marketing & Sales Speurders.nl. Hiervoor ilse Media en Wanadoo. Van origine systeembeheerder (Unix, Cisco etc). Eerste activiteiten met internet in 1995, 'IPC', website ontwikkeling. Gelukkig voor het uiterlijk van het internet ben ik hier niet mee doorgegaan. Specifieke interessen zijn technologie en internet en de ROI van online marketing. Internet marketing is naar mijn mening de hoeksteen van elke marketingcampagne. Een campagne die zich niet op internet kan bewijzen moet ernstig heroverwogen worden. Kan zich ergeren aan uitspraken als 'alles wordt TV', het is namelijk net omgekeerd: 'alles wordt internet'

Categorie
Tags

3 Reacties

    evroekel

    Klopt. Vanmiddag was overigens YouTube minimaal 10 minuten niet werkend met een onderhoudspagina in beeld en een verwijzing naar een tijddodend spelletje. Hopelijk betrof het het doorvoeren van verbeteringen 😉


    10 april 2006 om 15:20
    Arash

    Ze hebben vorige week een $8 miljoed gehad voor nieuwe servers en diensten.

    YouTube.com, a video-sharing website, has received an $8 million infusion from venture capital investor Sequoia Capital.

    Nielsen//NetRatings reported that more than nine million people have visited YouTube’s site in February, up from 4.8 million in January. YouTube has a collection of more than 35 million free amateur and professional video clips.

    YouTube has also struck deals with entertainment companies such as MTV Networks and Miramax Film Corp.’s Dimension Films about hosting branded video content on their site.


    10 april 2006 om 16:15
    Aap

    Eh..Kan iemand mij vertellen wat er anders is aan deze commercial??


    11 april 2006 om 03:11

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!