Cnet maakt sier met RSS advertentiemogelijkheden

15 maart 2006, 07:02

AdWeek rapporteert vol trots dat Cnet door middel van RSS actueel gehouden banners ondersteunt. “E! Entertainment television is the first advertiser to use the tool, which Cnet plans to make available across 15 of the Web sites in its network and for all Interactive Advertising Bureau ad units.”

Best raar dat je daarmee nog in ‘t nieuws kunt komen; ikzelf bouw bijvoorbeeld al langer dan een jaar met RSS actueel gehouden banners. Zonder tussenkomt van het mediabureau en de plaatsende websites overigens, maar met behulp van m’n zelfgebouwde AdCMS systeempje.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

1 Reactie

    patventura

    Ik ben wel benieuwd hoe dat werkt…..


    22 maart 2006 om 10:20

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!