CMFF 2017 op 18 mei: “Getting Content Marketing Done” #adv

6 april 2017, 08:30

“Aan de slag met contentmarketing en een sprong vooruit maken!” horen we vanuit de #CMFF achterban steeds weer als grootste behoefte. Zowel strategisch als operationeel is de grootste uitdaging om visie om te zetten in daden. Vanuit die vraag hebben we het programma voor de 4e editie van #CMFF op 18 mei aanstaande ontwikkeld, met als centraal thema: “Getting Content Marketing Done”.

Het middagprogramma bestaat uit 2 keynotes en 4 cases. Ann Handley, auteur van Everybody Writes, verzorgt de openingskeynote en SXSW-spreker Jon Burkhart rond af met zijn spectaculaire, interactieve closing-keynote! 3 van de 4 internationale cases zijn al bekend: verzekeraar Zurich Life (Dublin) over ROI, HR & changemanagement-organisatie AS3 (Kopenhagen) over strategie- en conceptontwikkeling en online cigar-shop Nobligo (Berlin) over E-commerce met SEO en content. De vierde en laatste case zal zeer binnenkort bekend worden gemaakt.

Met code MF10 krijg je 10% Marketingfacts-korting!

Lees hier alle informatie

Naast het hiervoor kort toegelichte middagprogramma (#CMFF INSPIRATION), is er voor een deel van de deelnemers ook een aanvullend ochtendprogramma beschikbaar met de naam #CMFF INTERACTIVE. Een groep van maximaal 64 deelnemers kan aan tafel schuiven bij een 8-tal experts om samen met collegadeelnemers concrete vragen beantwoord te krijgen en ervaringen te delen.

De experts in het ochtendprogramma delen hun kennis over een breed scala onderwerpen.

Fleur van Beinum heeft brede ervaring bij organisaties als Unilever, Ebay en Delta Lloyd met het doorvertalen van de strategie naar de executie. ‘Leuk die contentmarketing en -management’, hoe gaan we dit nu daadwerkelijk doen en wat hebben we ervoor nodig? Fleur begeleid Senior Management, collega’s en teams en de externe agencies om zo efficiënt en effectief mogelijk met de content om te gaan. Over deze expertise leidt zij de tafeldiscussies en beantwoordt zij vragen van deelnemers tijdens #CMFF Interactive.

Diederik Martens werd door Marketo genoemd als “one of the world’s top 50” door hem te benoemen in de 2014 en 2015 Marketo Champion Elite class. Zijn expertise omvat de domeinen marketing operations, marketing automation, lead nurturing, buying journeys, CRM, Predictive Lead Scoring en marketing technology. Hij gaat graag met je in gesprek om jouw vragen te beantwoorden.

Rob Beltman is auteur van het recent verschenen boek ‘De Marketingorganisatie van de Toekomst’. Met zijn langjarige ervaring heeft hij inmiddels honderden organisaties in diverse branches begeleid bij hun marketingvraagstukken. Hij deelt graag zijn inzichten over jouw Marketingorganisatie van de Toekomst met je.

Jesper Laursen komt invliegen uit Denemarken. Met zijn brede ervaring op het vlak van “building business through storytelling” kan hij over veel onderwerpen adviseren. Specifiek hebben wij hem gevraagd als oprichter van het Native Advertising Institute om alle vragen gerelateerd aan Native Advertising te beantwoorden.

Jochem Koole is bekend als social business strateeg en helpt met name kennisintensieve B2B-bedrijven op dit vlak. Hij leert professionals binnen de organisatie om via content en online technologie relaties met hun (potentiële) klanten te versterken en zo bij te dragen aan marketing- & salesdoelstellingen. Schuif tijdens #CMFF Interactive bij Jochem aan met vragen over het motiveren en begeleiden van collega’s om zich online als expert te profileren.

Erik Hensel is de 27-jarige eigenaar van viral-video-bedrijf LifeHunters. Het beroemde IKEA kunstwerk in een modern museum? Het werk van LifeHunters. Een maand zonder suiker? Het werk van LifeHunters. De jongens op de voedselbeurs die food experts wijsmaakten dat McDonald’s eten een culinair gerecht was? Ook LifeHunters. De filmpjes van LifeHunters zijn de hele wereld over gegaan. Erik is een expert in visual storytelling waarbij viral video content marketing de boventoon voert. Schuif bij hem aan en vraag hem advies over dit onderwerp bij #CMFF INTERACTIVE

Andre Alpar uit Berlijn, is vanaf zijn studie in 1998 ondernemer in online marketingconsultant en business angel voor meer dan 40 internet start-ups. Deze vriendelijke veelkunner en multitasker heeft naast zijn eigen leidende SEO-agency, zelf ook een e-commerce venture, Noblego.de, vanuit niets naar de tweede plaats in de markt gebracht met SEO en content. Andre schakelt naadloos en permanent tussen strategie en operationele aanpak en beantwoordt graag vragen over het bouwen van business met SEO en content.

Kortom, als je zelf een sprong voorwaarts wilt maken met jouw contentmarketing mis #CMFF op 18 mei aanstaande dan niet. Kies voor alleen het middagprogramma #CMFF INPSIRATION met de keynotes en cases, of maak er een volledige dag van en neem ook deel aan de expert-tafels in de ochtend bij #CMFF INTERACTIVE.

Lees hier alle informatie

Met code MF10 krijg je ook nog 10% Marketingfacts-korting!

In the beginning, there was dinner in Amsterdam with AJ Huisman, Andrew Davis and Bert van Loon. At the end of dinner there was the plan to organise an event, where we would share key insights from the best marketing books, written by the brightest marketing minds. Between the idea and successful execution, were only some minor details such as: only ten weeks to go, including the Christmas break, … all presentations to be developed from scratch, … and, most importantly, for the time being only three people knowing about this event-to-be at all… Well it’s a way to start

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!