Citroen wint Adfo Web bannercompetitie

18 december 2003, 11:01

De winnaar van de bannercompetitie is bekend. De online campagne voor Citroen C2, door Euro RSCG BLRS, Proximity en Clockwork kreeg de meeste stemmen.

Uiteindelijke stand (167 mensen brachten een stem uit):

1. Euro RSCG BLRS, Proximity en Clockwork voor Citroen C2, 41%

2. Euro RSCG Human-i , met een online campagne voor Peugeot, 28%

3. Inpact BV, voor Nissan in the Bush, 19%

4. Zentrophy, met een campagne voor Opel Astra, 12%

http://www.adformatie.nl/bannercompetitie/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!