Je bekijkt een artikel van Spotler
partner

Casebundel: segmentatie in e-mailmarketing #adv

28 november 2016, 09:30

Segmentatie van je e-mailbestand naar persoonlijke kenmerken is ‘the #1 tactic’ voor beter scorende mailings. Marketeers zijn vaak wel overtuigd van het belang van gesegmenteerd mailen, maar ze vinden het lastig om het toe te passen. Blinker helpt je graag op weg met de successen van: Peter Langhout Reizen, Libéma, F&L Publishing en Ziengs Schoenen.

Download casebundel

Spotler NL ontwikkelt en levert verschillende SaaS-oplossingen. Met Spotler komen klanten snel en gemakkelijk met hun eigen publiek in contact. De innovatieve marketingtechnologie van Spotler stelt klanten in staat om gepersonaliseerde ervaringen te bieden in elke fase van de klantreis. Spotler levert hiervoor niet alleen de software, maar ook de services die nodig zijn om dit succes mogelijk te maken. Ruim 5.000 gebruikers zijn met Spotler NL relevant voor hun doelgroepen.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!