Brisk over weblogs

16 november 2005, 08:31

Peter Wiegman: In het nieuwe nummer van Brisk een artikel gelezen over bloggen. Onder de titel ‘Lief Dagboek’ schrijft Ewald Smits een helder overzichtsartikel over de diverse motivaties om te bloggen.

Moet zeggen dat Marketingfacts vooralsnog geen slechte score heeft in Brisk. In 2 van de 3 nummers een artikel waarin we worden genoemd. Goed blad, dat Brisk! 😉

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Arnoud

    Wel jammer dat het “officiele” internetadres van Frank eigenlijk de .com is (gelukkig werkt de .nl ook) en dat in z’n achternaam een “s” mist.


    16 november 2005 om 20:31
    pgarama

    Ik zat laatst ook een Computer Idee door te bladeren en daar zag ik Marketingfacts ook vermeld staan. Eerlijk gezegd vergeten bij wat voor artikel het was…


    16 november 2005 om 21:27
    jeroenmirck

    ‘Lief dagboek’… een vergelijkbare kop hadden we eerder dit jaar ook in Adformatie: ‘Lief weblog’. Die dagboekvergelijking zet me telkens weer aan het denken: waarom zien mensen het open-en-blote internet als een alternatief voor het dagboek, dat juist bij uitstek ongelezen moet blijven door anderen?


    17 november 2005 om 11:39

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!