Ben jij de Mar-Tech expert van morgen? #ADV

26 september 2014, 08:30

Steeds meer marketeers hebben software in hun bloed. En terecht. We zitten in een overgang van ‘digitale marketing’ naar ‘marketing in het digitale tijdperk’. Alles en iedereen raakt verbonden. Niet langer praten we alleen met de mens maar ook met zijn of haar digitale ik. Of auto en huishoudboekje.

Als hedendaagse marketeer kan je in deze nieuwe werkelijkheid niet zonder software-gereedschap. De keuze en het juiste gebruik hiervan zal een grote impact hebben op de marketingperformance van vandaag en morgen. Bezoek op 25 november het Marketing & Technology Event en krijg een dag vol overzicht, tips, buzz en interactie.

Met expertsessies in de ochtend en een plenair middagprogramma krijg je antwoord op de volgende vragen:

  • Wat is er te koop?
  • Waar gaat de MarTech industrie naar toe?
  • Wie zijn de leiders, wie de uitdagers?
  • Waar moet je op letten bij de aanschaf van tools, suites, hubs of platformen?
  • Wat kost het?
  • Hoe organiseer je het?

De expertsessies in de morgen bevatten 6 verschillende onderwerpen. Mobile, hosting, analytics, e-commerce/m-commerce, programmatic advertising en tooling. Maak je keuze voor het voor jou meest relevante onderwerp en laat je inspireren door de expert. In 75 minuten krijg je dan inzicht in de actuele stand van zaken. Met voldoende tijd voor vragen en discussie. Natuurlijk is er voldoende ruimte voor vragen en interactie.

Het plenaire programma in de middag bevat onder andere deze keynote presentaties:

Scott Brinker: The MarTech Landscape 2015: Trends en verschuivingen

Als er iemand is die het MarketingTechnology-landschap in beeld heeft, is dat Scott Brinker. Al een ruim aantal jaren houdt Scott als chief martec bij wie wat ontwikkelt en aanbiedt. Inmiddels heeft hij ruim 947 bedrijven geïnventariseerd die software voor marketeers aanbieden. Scott typeert dit speelveld zelf als ‘overcrowded‘. Lees meer >>

Mark van der Pas: The great software transformation

Mark komt in zijn keynote tot de conclusie dat de IT-industrie structureel kapot is. Ondanks dat hij niet verwacht dat dit op korte termijn zal verbeteren, geeft hij wel tips wat je kunt doen om meer waarde te creëren. Dat de industrie kapot is, is overigens voor velen geen probleem. Lees meer >>

Mark van Rossum: Strategische keuzes, vernieuwende toepassingen

Hoe innoveer je als organisatie met nieuwe marketing technologie en houd je het toch beheersbaar en betaalbaar? Mark vertelt over zijn ervaringen bij onder andere Heineken. En presenteert een strategisch model om te komen tot gefundeerde keuzes. Lees meer >>

Profiteer tot en met 3 oktober van de Early Bird actie: 2 kaartjes voor de prijs van 1. We verwelkomen u graag op 25 november bij Marketing & Technology, een dag vol tips, buzz en interactie.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!