Axe zet alleen internet in voor introductie ‘The Essential Scrub’

24 augustus 2004, 20:05

Axe zet alleen internet in voor introductie 'The Essential Scrub'Axe (Unilever) zet voor de introductie van Axe Shower Scrub (voor mannen) alleen internet in. En hoe trek je de aandacht van mannen? Precies, je maakt een filmpje met een paar lekkere meiden en hoopt dat het een hype wordt. Moet eerlijk zeggen, scrub instructor Stacey Sunshine en haar assistente Michelle Moist zien er niet slecht uit. Maar ligt het nu aan mij of lijkt het alsof Amazing Mike weer tot leven is gekomen?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    GS

    Hoor ik daar Axe en hype? Nou ja, u heeft ons adres 🙂


    24 augustus 2004 om 20:58
    media

    Mark Woerde, strategy director van het uitvoerend bureau Lemz hierover:

    ‘De doelgroep is online zeer actief. Ze zijn makkelijker online te pakken dan met andere media, tenminste zolang je maar iets spannends biedt waar ze op af willen komen, zodat je als merk wordt uitgenodigd in hun leven. Omdat de Nederlandse man het scrubben nog moet ontdekken, hebben we voor AXE een echte instructievideo ontwikkeld: The Essential Scrub Workout, gepresenteerd door professional scrub instructor Stacey Sunshine. Samen met haar aantrekkelijke assistente Michelle Moist demonstreert zij de ideale scrubmethoden en het onvermijdelijke AXE effect. Na deze inspirerende scrub cursus kun je meteen zelf aan de slag met een gratis flesje AXE SNAKE PEEL en gratis AXE Icecards. Kortom, je gaat het eerst leren en dan proberen.’

    Alex, weet jij iets meer over deze campagne?


    25 augustus 2004 om 04:47

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!