Alexander Ribbink: “Het merk is van grote waarde voor de business”

Alexander Ribbink: “Het merk is van grote waarde voor de business”

Alexander Ribbink is misschien het meest bekend als voormalig CEO van TomTom. Na de verkoop van TomTom richt hij zich als partner van Prime Ventures op de ontwikkeling en groeiversnelling van kleine technologiebedrijven, vaak internationaal. Greetz is een van de bekende merken, net als ThuisBezorgd. "De meeste bedrijven zijn vooral aan het innoveren om niet achteruit te gaan, echte vooruitgang ontbreekt." Vooral de bekendheid is van groot belang bij een merk, stelt Ribbink. "Een merk is niets anders dan een boodschap: dit is wat we doen en wat we voor je oplossen."


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.