Adverteerders snappen geen bal van iDTV

19 oktober 2005, 08:59

Adverteerders snappen geen bal van iDTVHet Belgische Digimedia heeft een interessant artikel over iDTV en reclame. Het gaat in op de tegenstrijdige berichten over interactieve digitale TV (iDTV) en dan met name de vraag waarom adverteerders nog niet hun weg hebben gevonden naar iDTV.

Digimedia verwijst daarbij o.a. naar de weblog whatsnewsaatchi.blogspot.com van het Belgische Saatchi & Saatchi waarin de lezer wordt uitgenodigd om mee te discussieren over dit onderwerp. Naast het lezenswaardige artikel is ook zeker de fotoserie de moeite waard.

De voorlopige conclusie na dit allemaal te hebben gelezen: adverteerders snappen nog geen bal van iDTV!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!