Adverteerders lopen warm voor WK 2006

24 oktober 2005, 11:43

Uit een vooronderzoek van het Amsterdamse actiemarketingbureau Draft onder de top 100 adverteerders, blijkt dat 40 procent van hen al bezig is met de voorbereidingen voor inhaakactiviteiten rondom het WK 2006.

Vooral de adverteerders die tijdens Euro 2000 of Euro 2004 succes scoorden met een inhaakactiviteit, geven aan nu al bezig te zijn met de voorbereidingen. Merken als Heineken, ING Bank, Iglo Mora, Nuon, Praxis en Tui Reisbureaus lopen zeven maanden voor het begin van het WK 2006 al warm langs de zijlijn. De voorbereidingen bestaan voornamelijk uit het verzamelen van voorstellen en idee?n voor promotionele activiteiten. Tegen het eind van het jaar worden de definitieve keuzes gemaakt voor inhaakpromoties of ? campagnes of zelfs de ontwikkeling van een eigen product.

Lees verder:

marketingonline.nl

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!