AbFab gestopt

9 januari 2003, 22:36

Internetbedrijf Ab.Fab, dat vorig jaar in de publiciteit kwam omdat het bedrijf met spamtechnieken reclame maakte, heeft de bedrijfsactiviteiten gestaakt. Volgens de oud-directeur kreeg het bedrijf geen opdrachten meer, deels door de economische neergang, deels door de negatieve publiciteit die het bedrijf kreeg naar aanleiding van de spam-acties.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Insiders stellen dat de nieuwe naam van ab.fab (InAdGe) bij de “hele wereld” bekend zal worden. Dat is mogelijk, want naar verluid worden er goede producten geleverd door het bedrijf, die overigens niets met opt-out email te maken hebben. Maar om toch nog handig gebruik ta maken van de 5,2 miljard e-mail adressen in de database, zal de naamsverandering per e-mail worden aangekondigd. Of iedereen in het bestand een e-mail zal krijgen, is nog onduidelijk. Wel is “mr. ab.fab”, Thijs Cobben, niet meer betrokken bij de opvolger van ab.fab.

    Bron: Hyped


    10 januari 2003 om 06:23

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!