Top Names: Maarten den Braber over “The Quantified Self”

23 november 2011, 11:15

Een weegschaal die gewicht twittert, een bloeddrukmeter in contact met de dokter, een iPhone die looproutes registreert. Steeds meer kan gemeten, steeds meer kan vastgelegd. Maarten den Braber van Quantified Self vertelt erover in gesprek met mijzelf en Roeland Stekelenburg in een aflevering van Top Names van Fast Moving Targets. Wat heb je eraan? Zijn er ook gevaren?

Komend weekeinde is in Amsterdam het tweedaagse event Quantified Self. Een paar honderd geinteresseerden uit heel Europa verzamelen zich om de stand van zaken en de toekomst te bespreken. Een aanrader!

Erwin Blom (Wormer, 1961) is voormalig hoofd van de afdeling Digitaal van de VPRO en mede-oprichter van The Crowds, een bedrijf dat zich specialiseert in ’social media’ en 'Fast Moving Targets', een platform over innovatie op het gebied van media, technologie en communicatie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!