The day after #onlinetuesday The Floor is Yours: Presentaties

15 december 2010, 08:17

17 x 5 minuten presentaties; achter elkaar zonder pauze. Over iPads voor de zakelijke markt, virtuele werelden, online dating, display advertising voor zombies, 100 guerrilla voorbeelden, Facebook in Nederland, api’s voor social networks, research 3.0, conversieoptimalisatie en nog veel, veel meer. Gisteravond sloten we met online tuesday het jaar 2010 af met het thema: ‘The Floor is Yours’. Het publiek van online tuesday was aan zet: het leverde prachtige verhalen op in een tamelijk relaxte sfeer (check #onlinetuesday voor een). Hieronder alle presentaties op SlideShare, foto’s en video’s volgen morgen.

1. Joost Zuurbier: De eilandengroep Tokelau

2. Steven van Belleghem: Een bedrijf vol supersterren groeit als een komeet

3 Valerie Ivangorodsky: Demo Roomloaded

4 Bobby Verlaan: De toekomst van viral marketing

5. Paulo Lopes: De waarde van virtuele goederen

6. Rob Jacobs: iPads en tablets voor de zakelijke markt

7 Igor van Gemert: PlayToTV: Live tv en realtime interactie

8 Menno Urbanus: Future of research van 1.0 naar 3.0

9. Peter Doesburg: Join the social conversation

10.Femke Hulsenbek: Online zichtbaar goede doelen met PifWorld

11.Juan Plijnnaar: Inspirerende visie op mobile marketing

12. Tjerk van der Veen: Online Conversie Cyclus en eyetracking

13 Catriona Paton: Social ecosystem Facebook

14 Anneli Rispens: Online dating met Rank My Date

15 Eric Woning: Weg met domme online reclame

16 Martijn Arts: 100 ubervette guerrilla campagnes

Afsluitend

Brant Emery sloot af als laatste, de 17e spreker, met een presentatie zónder slides. We hebben ervan genoten, willen sponsoren Vodafone en Brandfield.com nogmaals bedanken en bedanken vooral en nogmaals de sprekers en het publiek van online tuesday. Tot op de nieuwjaarsborrel in Hotel Arena!

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!