Adobe User Group XL: Tot en met komende vrijdag Early Bird Tickets

28 oktober 2010, 04:45

Op 17 november vindt in de Amsterdamse Meervaart de tweede editie plaats van Adobe User Group XL, het event voor creatieve professionals dat ik mede mag organiseren. Het thema dit jaar: Celebrate Creativity. Bezoekers kunnen rekenen op een bomvol programma met inspirerende sessies van internationale en nationale sprekers en ze en ontmoeten er 1000 vakgenoten. Onderwerpen gaan van Graphic Design tot aan Interactive Advertising en Mobile Development, van Motion Graphics en Typography tot aan Animatie. Gisteren werden nieuwe sprekers en zalen bekend gemaakt. Early Bird Tickets leveren niet alleen een korting op van 45 euro, bezoekers kunnen zich daarmee zich ook als eerste inschrijven voor workshops en hands-on sessies – de Early Bird periode is geldig tot aankomende vrijdag 17.00 uur.

Vorig jaar organiseerde de vereniging Adobe User Group Nederland voor het eerst een XL event. Met 900 bezoekers was het evenement vooraf uitverkocht en meteen een daverend succes. Ook dit jaar zijn de verwachting hooggespannen.

Nieuwe zalen bekend

In de drie hoofdzalen staan de grootste sprekers op het podium, maar er zijn zijn er dit jaar maar liefst drie nieuwe zalen met hands-on workshops, waaronder een speciale Print & Type Zaal en een Actionscript Arena. De Print & Type Zaal is de plek om up-to-date te blijven met alles over InDesign en Illustrator, het publiceren naar iPad en het maken van eBooks. Dan de Actionscript Arena, de ruimte voor echte Actionscript-uitdagingen, voor kennis voor het bouwen van interactie, integratie van code met design en nieuwe 3D-technieken. Deze zaal wordt gehost door MediaMonks en bevat sessies van verschillende sprekers. De workshops zalen zijn naar verwachting snel volgeboekt, bezoekers met een Early Bird Ticket kunnen zich hier het eerst voor inschrijven.

Nieuwe sprekers bekend

Volgende week wordt het volledige programma bekend, maar gisteren werden nieuwe sprekers bekend gemaakt. Tot nu toe zijn dat in alfabetische volgorde: FDT (PowerFlasher), Frank Reitberger (prinzipiell.com), Gabriel Powell (InDesign User Group), Jason Levine (Adobe), Jon Howard (BBC), Little Miss Robot, Michael Vromans (KONG), Mike Jones (Adobe), Noam Erlich (Achtung!), North Kingdom, Quinten Beek (MediaMonks), Ralph Hauwert (UnitZeroOne), Rob Bateman & David Lenaerts (Away3D), Rolf Vreijdenberger (dpdk), Russell Brown (Adobe), Sander Lipmann (Addikt), Seb Lee-Delisle (Plug-in Media) en Serge Jespers (Adobe). Een breed scala aan sprekers op de verschillende vakgebieden dus.

De laatste info over de sprekers en programma zijn te volgen via de website, Twitter en Facebook van de Adobe User Group.

Bert Hagendoorn
Specialist in positionering en groeistrategie bij BertHagendoorn.nl

Als specialist in positionering en groeistrategie heeft Bert de afgelopen 10 jaar talloze creatieve bedrijven en ondernemers in de business to business markt geholpen. Hij brengt ze naar de volgende fase met zijn zes-stappen plan voor positionering, groeistrategie en communicatiestrategie. Dat geeft ze focus, richting, strategie, een scherper verhaal, zichtbaarheid - en uiteindelijk een succesvollere business. Daarnaast is Bert oprichter en voorzitter van Dutch Digital Design: het allerbeste digitale werk van Nederlandse ontwerpers en bureaus heeft daarmee een podium in binnen- en buitenland. Zij delen het beste werk via social media, pers en events - en vertellen over de designmentaliteit daarachter. Bij de stichting zijn 30 digitale bureaus aangesloten als partners.

COMMUNITY
Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!