10 extra plaatsen voor Paperjammed op 20 oktober

12 oktober 2010, 06:31

Op 20 oktober a.s. vindt de tweede editie van kennisevent Paperjammed plaats in De Balie in Amsterdam. Paperjammed biedt studenten in de laatste fase van hun studie de kans om hun onderzoeksvragen voor te leggen aan ervaren professionals uit het vakgebied nieuwe media. In navolging van de eerste editie eerder dit jaar waren ook voor deze editie, met als thema “Social Media & Contentstrategie”, de beschikbare plaatsen razendsnel vergeven. Voor studenten die achter het net visten heeft de organisatie redelijk goed nieuws: het event stelt 10 extra plaatsen beschikbaar aan hen die de beste vraag aan het panel insturen.

“De enthousiaste reacties op deze tweede editie van Paperjammed onderstrepen hoe populair het thema “social media” onder studenten op dit moment is, maar daarbinnen zijn nog zoveel deelonderwerpen te onderscheiden. Zoals bijvoorbeeld contentstrategie, waar we ons 20 oktober op focussen.”

aldus organisator Johan Voets van social media bureau OKGO. Tijdens de tweede editie van Paperjammed staat ditmaal “Social Media & Contentstrategie” centraal. In het panel van professionals nemen deze keer o.a. Ernst-Jan Pfauth, Roeland Stekelenburg en Henk de Hooge plaats. Aan bod komen thema’s zoals het bedenken van redactionele formules, mashups en de sterk veranderende distributiemodellen van media.

Wil je kans maken op één van de 10 extra plaatsen voor Paperjammed? Stel dan je vraag in het forum op de website van Paperjammed en vermeld daarbij de code “extraplaats”. Om kans te maken moet je vraag natuurlijk wel passen binnen het thema van de avond: social media & contentstrategie. De 10 beste vragen worden beloond met een toegangsbewijs voor het event op 20 oktober. Inzenden kan tot en met vrijdag 15 oktober aanstaande. Meer informatie is te vinden op de website van Paperjammed en via Twitter.

Paperjammerd 20 oktober panel

  • Henk de Hooge (oprichter en hoofdredacteur Dutchcowboys)
  • Marjolijn Kamphuis (oprichter en strateeg bij OKGO., mede-oprichter en hoofdredacteur Dutchcowgirls)
  • Ernst-Jan Pfauth (Chef internet NRC, auteur)
  • Erik Rigters (manager, eBook.nl)
  • Roeland Stekelenburg (Hoofd Nieuwe Media bij NOS)
  • Sanne Walvisch (freelance media professional, voorheen Sanoma Digital)

Partners

Lokatie

De Balie, Kleine-Gartmanplantsoen 10, 1017 RR Amsterdam

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

1 Reactie

    boezeman

    Mooi initiatief is dit! Leuk dat het opvolging krijgt.


    12 oktober 2010 om 07:09

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!