Ga mee naar Stockholm met Pytch Inspire: SIME10

5 oktober 2010, 06:01

Pytch organiseert Pytch Inspire; een inspiratievolle business trip naar Stockholm van 16-19 november 2010. SIME10 in Stockholm brengt sprekers uit de hele wereld binnen de sectoren internet, media, telecom en entertainment bij elkaar; voor ondernemers, marketing professionals en topbestuurders uit het bedrijfsleven. Sprekers dit jaar op SIME zijn Andrew Keen (auteur ‘The Cult of the Amateur’), Bruno Giussani (EU firector TED conferences), Om Malik (founder GigaOM ), Patrick Walker (Google Video/YouTube) en Tariq Krim (CEO Jolicloud, voorheen NetVibes). Ga van 16 tot 19 november mee naar SIME in Stockholm. Laat je op SIME inspireren samen met een groep Nederlanders uit de creatieve industrie (ondernemers, managers, vakidioten etc.) en maak gebruik van de vele netwerkkansen. SIME heeft special voor de groep een meetingplace ingericht en zal regelmatig de bezoekers wijzen op ‘meet the Dutchies’ om zo nieuwe verbindingen te leggen en te laten ontstaan.

Pytch biedt M!-lezers korting op het reguliere tarief. Op het volledige pakket geldt een korting van 200EUR, de opties zonder vlucht of zonder hotel 140EUR en alleen toegang tot de conferentie een korting van 75EUR. Vermeld bij je inschrijving in het opmerkingenveld ‘korting via M!’. Bekijk het volledige programma van Pytch Inspire hier online.

Dag 1: Dinsdag 16 november

Reisdag met vertrek in de middag vanaf Schiphol, aankomst hotel in Stockholm rond 17.00u. Welkomstdrankje incl. een korte welkom door Ola Ahlvarsson (founder SIME).

Dag 2: Woensdag 17 november

Conferentiedag 1 SIME10 Stockholm. Thema’s van de eerste conferentiedag zijn: Storytelling, Online Advertising, Ondernemerschap in de digitale arena, Investeren als Dragon’s den, Technologische ontwikkelingen, User Generated Content, Nieuwe veranderaars binnen de sector en Global Mediabedrijven herdefiniëren media. Het conferentiedeel is van 9.00u – 15.00u, vervolgens zijn er workshops van 15.00u – 19.00u.

Dag 3: Donderdag 18 november

Conferentiedag 2 SIME10 Stockholm. De nieuwe marketingmix, Online campagnes, TED Talks, Leren van mislukte initiatieven. Social media case safari, Creativiteitsexplosie (creativiteit als concurrentiekracht), Trendspotting en kansen voor business, Mobiele ontwikkelingen en Facebook the Story Het conferentiedeel is van 9.00u – 15.00u, vervolgens zijn er workshops van 15.00u – 19.00u en daarna kan er nog uitgebreid genetwerkt worden.

Dag 4: Vrijdag 19 november

In de ochtend zal er een netwerkbijeenkomst zijn met Nederlanders die in Zweden werkzaam zijn (onder voorbehoud). Aan het begin van de middag vertrekken wij weer richting Schiphol (aankomst rond 15.30u).

Video-impressies van SIME09

Ayman is digitaal Strateeg die betekenisvolle digitale verbindingen tussen bedrijven en klanten creëert. Ayman helpt bedrijven om meer waarde voor klanten te creëren met digitale middelen, de relatie met klanten te verstevigen en nieuwe inzichten op te doen. Als digitaal strateeg zet hij digitale (en sociale) media om in digitale waarde, digitale ervaringen en sociale business. In opdracht voor kleine en grote organisaties ontwikkelt Ayman digitale concepten, geeft advies en trainingen op het op het snijvlak van marketing & communicatie en internet & nieuwe media. Daarnaast heeft hij een aantal eigen initiatieven opgericht, zoals de Nederlandse Social Media Academie (NSMA).

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!