#NMD2010: Marketingfacts powertalks

15 juni 2010, 08:13

Aanstaande donderdag 17 juni is het tijd voor de derde Nationale Marketingdag (#NMD2010). Gratis inschrijven kan nog tot woensdag 17.00 uur. Vele sprekers, van onder anderen Microsoft, Disney, ING, Sanoma Digital, Boondoggle, Tjolk, Fabrique, IJsfontein en Coolblue geven acte de presence. Check hier het gehele programma (pdf alert). Naast een mooi inhoudelijk sprekersprogramma vind je op de NMD ook het MEC-merkendebat, het Nationale Reclamedebat i.s.m. Pragma, een marketingexpo en netwerkborrel.

Voor Marketingfacts hebben we dit jaar een aparte zaal over online, interactieve marketing geprogrammeerd. In één dag kom je op de hoogte van de stand van zaken, aan het einde van de dag presenteren we het M! Jaarboek, de vijfde editie.

“Wat is het, waar staan we en waar gaat het naar toe”.

Deze vragen vormen de rode draad in de presentaties over uiteenlopende interactieve online marketingonderwerpen. In powertalks van 20 minuten gaan we de volgende onderwerpen behandelen.

10.00 – 1200

1 Inleiding – Marco Derksen (Marketingfacts BV, IAB)?

2 E-mail marketing – Sander van der Blonk (founder, Rapid Sugar) ?

3 Online advertising – Phileas Fox (founder, AdFactor)?

4 Affiliate Marketing – Remko Nugteren (managing director, TradeDoubler)

1300 – 1600

5 Zoekmachine marketing – Maurits van Eeghen (sales director, Traffic4U)?

6 Mobile marketing – Naos Wilbrink (founder, aFrogLeap)?

7 Social Media Marketing – Polle de Maagt (Boondoggle)

8 E-business – Iskander Smit (strategy director, Info.nl)?

9 Online video – Remco Bron (founder, Yubby.com)?

10 Online pr – Jan Willem Alphenaar (founder, DSBtheMovie.nl)

1600 – 1630

Lancering Marketingfacts Jaarboek en de Grote Marketingfacts KennisQuiz. Zit je in de zaal? Doe mee aan de Grote Marketingfacts Kennis Quiz, test je marketingkennis en win het nieuwe Marketingfacts Jaarboek 2010.

Er bij zijn? Schrijf je hier in en kom op tijd!

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!