Online tuesday #8: Claim 5 minutes of fame over The future of online technology

1 juni 2010, 04:01

We hebben het tijdens online tuesday over display advertising gehad, over social networks, over online video, over mobile. Online, op het www, is alles techniek en via technologische innovaties ontstaan andere verhoudingen, denkbeelden en gedragsstructuren. Denk maar aan Kevin Kelly. Denk maar aan iPod of iPad. Denk Shazam. Denk 1Ghz mobile devices die krachtiger zijn dan de laptops van drie jaar geleden. We willen natuurlijk op vakantie (ja, het is weer bijna zover) met zoveel mogelijk online bagage om in de zon over na te denken. Daarom geven we tijdens deze laatste online tuesday (schrijf je hier in op Meetup) voor de zomerstop tot september, de stand van zaken in de markt op basis van innovatieve pitches van technologiebedrijven en visionairs. Het podium van online tuesday staat open voor iedereen met goede ideeën! Claim je 5 minutes of fame.

Wie komen er?

Mobypicture komt, Seatme.nl komt, Edgevertising komt, Videofix komt, @alper komt, de bedenker van DSBTheMovie komt. En jij kunt ook je 5 minutes of fame claimen. Heb jij een idee/concept/visie over de toekomst van online technology, en mág jouw idee niet ontbreken op het podium, mail dan naar:

matthijs[at]marketingfacts.nl.

Concept

Inspireer het publiek (280 man sterk) met je eigen idee over hoe jouw business of online marketing idee de toekomst van online technology gaat bepalen. Een combinatie van ideas worth spreading en standup-inspiratie, gezien vanuit het licht van voortschrijdende internet technologieën. Bepalend voor de online branche, het leven in het algemeen of een combinatie van die twee.

Tijdsduur

10 sprekers, 5 minuten per spreker, géén powerpoint presentaties.

Wat mag wel en wat mag niet

Inspirerende ideeën over innovaties in technologie.: dus het pitchen van bedrijfsideeën, pitchen van je startup, waarom je met jouw bedrijf de wereld gaat veroveren: dat mag wel. Saaie salesverhalen of commerciële pushboodschapjes (spannende, heel misschien). Liever niet.

Finale en winnaars

Degene met het beste verhaal of het hardste applaus (we zoeken nog een decibelmeter) is de winnaar van de online tuesday Future of Online Technology bokaal (wisseltrofee).

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Jan Willem Alphenaar

    Echt zin in. 5 minuten en zonder PowerPoint. #shaking already


    2 juni 2010 om 19:36

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!