TNT gaat los met die toeter

19 mei 2010, 12:10

Hij is op te halen bij ieder postkantoor. En het zal vast niet het laatste WK-gadget zijn dat we voorgeschoteld krijgen. Albert Heijn zal met iets komen, ook Heineken tovert vást iets uit een hoed. Vanaf vandaag mag iedereen los gaan met de Toeoeoeter van TNT. Tjeerd Oosterhuis maakte er onderstaand filmpje over met in willekeurige volgorde Dries Roelvink, Brainpower & TLM, Nabil, Eboman, Ernst Daniel Smit en Jay Horns die proberen leuke dingen te doen met het ding. Is het filmpje leuk genoeg? Is het viraal bedoeld? Oordeel zelf:

Zou zo maar kunnen dat het filmpje gemaakt is door of in samenwerking met Kong Amsterdam. Een bron bij TNT meldt dat er 400.000 toeters verspreid liggen door heel Nederland. VKmag publiceerde het filmpje vanmiddag. Benieuwd hoe het aantal views zich gaat ontwikkelen. Staat nu op rond de 300.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

12 Reacties

    Hardcopy

    Ik vind het best een leuk filmpje. Die toeters blijven natuurlijk bloedirritant.


    19 mei 2010 om 13:08
    Peter

    Erg leuk filmpje inderdaad!


    19 mei 2010 om 13:50
    Piet Vermeulen

    Zou je niet verwachten van TNT. Toeter is irritant maar niet weg te denken bij het WK. Tulpen horen bij Amsterdam, toeters bij Zuid Afrika.

    Als je geluid hard zet is ie nog swingend ook. TNT = geslaagd!

    Piet


    19 mei 2010 om 15:54
    Serge de Klerk

    Ik snap niet dat TNT die toeter heeft gebruikt en niet een bepaalde Oranje gadget echt heeft geclaimd, zoals Heineken vaak doet. Die toeter zie je straks in heel Nederland, dan zal die van TNT denk ik minder opvallen als ‘de toeter van TNT’.


    19 mei 2010 om 19:02
    Eric van Westbroek

    Erg leuk geworden 😉


    20 mei 2010 om 04:24
    rjmvandiepen

    Leuk filmpje inderdaad! Het lijkt er wel op dat het niet eenvoudig is om geluid uit die toeter te krijgen.


    20 mei 2010 om 04:27
    Richard Jansen

    Zag net Heineken’s WK filmpje met een hoedje ofzo maar vind deze echt veeeeel leuker 🙂

    TNT p0wned Heineken!


    20 mei 2010 om 09:55
    Jan Willem Alphenaar

    Ook al zou het een door TNT betaalde Viral zijn, hij is absoluut verfrissend


    20 mei 2010 om 11:39
    Ries Mulder

    +1 voor Jan-Willem. Heel verfrissend vind ik ook. In tegenstelling tot wat er verder te zien is van andere bedrijven rond het wereldkampioenschap. Knap werk van Kong Amsterdam.


    20 mei 2010 om 12:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!