Blue Shots TV: De Spin Awards Inspiration Days

26 maart 2010, 14:00

Blue Shots TV maakte afgelopen maandag en dinsdag twee dagen live TV op de Spin Awards Inspiration Days. Adobe en Sanoma Digital sponsorden het geheel. In die twee dagen serveerden we meer dan 12.000 unieke streams, wat laat zien dat online televisie een absoluut relevant medium is geworden. We presenteerden 42 genomineerden, en daarnaast maakten we maar liefst 14 talkshows, met o.a. opdrachtgevers HI en Vodafone, met bureaudirecties van Isobar, KONG en TribalDDB en met trendwatchers, de Spin organisatie zelf, over design, met het bestuur van de Adobe User Group, Sanoma Marketing Partnerships en met juryvoorzitters

Kortom; een speeltuin voor iedere creatieve marketeer en een plezier om te doen.

De selectie voor deze week is het gesprek dat we maakten met Jeroen de Bakker van Lab1111, Dick Buschman van Achtung en Koen de Groot van Red Urban….over de bureauwereld.

Al het materiaal is na te kijken op zie.nl.

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Job Baart de la Faille

    Een leuk interview en ik zou er inderdaad wel wat meer willen zien. Feit blijft dat veel grote buro’s eigenlijk geen bal snappen van online campagnes, maar klanten helaas wel kiezen voor die buro’s die vroegen offline wel goed deden. Klanten met gebrek aan kennis hebben dan ook vaak geen idee wat ze inkopen, laat staan hoe je het moet meten.


    28 maart 2010 om 16:47

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!