Social Strategy Talk VI: Bizarre Stories

15 maart 2010, 11:05

Inspirerende, prikkelende, fantastische, frustrerende en bizarre ervaringen met social media staan centraal op de zesde SocialStrategyTalk. SocialStrategyTalk is inmiddels uitgegroeid tot een community van ruim 1500 personen die de impact van social media verkennen. Het is een initiatief van VINT-Sogeti en Creative Crowds. Als sprekers op donderdag 25 maart 2010 hebben we onder andere:

– Jim Stolze, die het boek schreef “Hoe overleef ik mijn inbox”

– Judie Ellington “Mijn bizarre tweetverhaal” – dankzij Twitter terug naar de Kristallnacht

– Annelies Verhelst “Wat moeten we met al die self-proclaimed social media experts?”

– Martijn Pannevis over het maken van de videoclip One Frame of Fame

– De makers van de site PleaseRobMe vertellen hun ervaringen met sociale media.

– Sander Duivestein (ik) over zijn lifestream

op het podium. De zaal gaat open om 13.30 uur en we sluiten om 18.00 uur af met een gezellige Social Talk en borrel. Inschrijven voor de community en voor het bijwonen van het evenement kan via Meetup.

Sander Duivestein
Topspreker / Trendwatcher / Auteur / Columnist bij Sogeti

Sander Duivestein is professioneel spreker, trendwatcher, internetondernemer, adviseur, auteur en columnist over de impact van nieuwe technologie op mens, bedrijf en maatschappij. In dienst van VINT (het Verkennings Instituut Nieuwe Technologie van ICT-dienstverlener Sogeti) heeft hij aan meerdere onderzoeken meegewerkt. In de afgelopen jaren schreef hij meerdere boeken en rapporten over Bitcoin, Internet of Things, Wearables, Big Data, Social Media, Mobile, Cloud en de economische crisis. Sander is veel in de traditionele media terug te vinden. Regelmatig wordt hij gevraagd om zijn opinie in dag- en weekbladen, op de radio en op televisie te delen. Zo was hij onder andere te gast in Pauw en Witteman, Brandpunt en Nieuwsuur.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!