10 Minuten podcast :: Verdien 8.129,99 euro in 10 minuten

20 januari 2010, 09:57

‘Readers are leaders…’ Daarom in deze 10 Minuten podcast van Dirk Johan Klanker en Jeroen de Bakker -in een razend tempo- samenvattingen van boeken (klassiekers) die je eigenlijk moet lezen maar waar je niet aan toekomt. Klik hier om de nieuwe 10 Minuten te beluisteren.

Aan de orde komen: ZAG van Marty Neumeier, The Circle of Innovation van Tom Peters, Groundswell van Charlene Li & Josh Bernoff, The Tipping Point van Malcolm Gladwell, Made to Stick van Chip & Dan Heath, The 4-hour Workweek van Tim Ferris, Getting Things Done van Dave Allen, Hoopla van Crispen Porter + Bogusky en A Technique for Producing Ideas van James Webb Young. Allemaal boeken die essentieel zijn om klaar te zijn voor het nieuwe decennium.Deze podcast levert overigens 8.129,99 euro op. Luister tot het eind en dan is wel duidelijk waarom….

Als dit niet genoeg is, neem dan contact op met DJK Infotainment en maak gebruik van de speed read talenten van Dirk Johan Klanker himself ;-).

Eerdere uitzendingen van de 10 Minuten podcast zijn:

I am a brand lover and marketing pioneer, at the nexus of creativity, business transformation and technology. For 20 years, I advised top-tier European companies on branding, disruptive business planning, go-to-market, growth strategy, PR, e-commerce, technology and startup culture. I co-founded and managed several upstarts and actively contribute to the rise of startups as an angel investor in tomorrow's economy. My last job was managing director Product & Growth audio at Talpa Network. Currently I combine a my role as managing partner of audio agency Airborne with being a board advisor at several innovative and creative companies. I started my career in advertising and in 1997 I co-founded Qi, the most successful digital branding agency in the Netherlands at the time. After 7 years we sold the company and I became managing director and director strategy & innovation at TBWA\​ Amsterdam. In 2010 I launched Lab1111, a creative company that develops digital communication products. One of our innovative initiatives became a separate company funded by SHIFT Invest, an impact investment company initiated by Rabobank, the World Wide Fund for Nature, Delft University of Technology, Wageningen University & Research Centre and Menzis. Over the years I have received numerous awards for creativity, innovation and effectiveness for international clients. In 2013 and 2019 I was mentioned as one of the best marketeers in the Netherlands, while in 2010, I received a Coq d'Honneur award from the Society of Advertising for my continuous efforts in spreading the digital word.

Categorie
Tags

4 Reacties

    Pelle

    Tegen het in de podcast genoemde uurtarief hebben deze 10 zinloze minuten mij 25 euro gekost in plaats van dik 8000 opgeleverd…


    21 januari 2010 om 11:55
    jeroendeb

    @pelle Goed dat je reageert. Wat bevalt je niet? De selectie van boeken? De samenvattingen? Specificeer svp je kritiek. Dan kunnen we er wat mee.


    21 januari 2010 om 20:57
    Pelle

    Als je zo snel door een stapel boeken gaat, dan boeit het voor geen ene meter. Pak liever gewoon 1 boek dat je bespreekt, of 2, in die 10 minuten. Dit lijkt meer een ‘hoe prop ik zoveel mogelijk informatie in die 10 minuten, zodat het je theoretisch nog meer geld kan besparen als je de 10 minuten helemaal afluistert’. ‘


    22 januari 2010 om 07:34
    jeroendeb

    @pelle Duidelijk. We willen graag de essentie van een aantal essentiële boeken aanstippen… Is een andere insteek . Jouw insteek kan ook, maar is een andere


    22 januari 2010 om 07:46

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!