• Mobile marketing
    wordt gesponsord door

Iedereen mobiel op Qlimax

Iedereen mobiel op Qlimax
, Marketingfacts
@mgvandenbroek 11468 views

{title}

Soms heb je aan een foto genoeg om een verhaal te vertellen. Heb zelf het gevoel dat bovenstaande foto via Bart Fussel (RapidSugar) niet al teveel toelichting nodig heeft. Super, wat een tijdsbeeld. Foto genomen op Qlimax.


Delen

0


Er zijn 14 reacties op dit artikel

  • ik was er ook bij, prachtig podium hadden ze gebouwd!
    vraag me echter wel af of het ook echt zijn foto is, want exact die foto is ook hier te vinden. Of hij is toevallig de fotograaf van Q-dance haha.

    geplaatst op
  • ik bedoel hier

    geplaatst op
  • Het is zeker niet mijn foto! Ik was op Qlimax voor Eristoff (Bacardi) en kreeg de foto's via hen. Wilde de massa met schermpjes gebruiken voor mijn presentaties. Had hem op mn twitter gezet, maar wist niet dat Matthijs m hier ging neerzetten! Foto's zijn dus van Q-dance! Ik zoek via via nog even de naam van de fotograaf!

    geplaatst op
  • Bij Sensation zelfde verhaal.
    Waar niet eigenlijk

    geplaatst op
  • @Bart: Mijn voorgevoel had me al "via" in plaats van "van" doen gebruiken. We trekken het uiteraard recht als de fotograaf bekend is. Die kan er trouwens ook nog bezwaar tegen maken, trouwens, dat zullen we uiteraard respecteren.

    geplaatst op
  • De foto is door Ibo Orgut gemaakt.

    geplaatst op
  • hey, dat is toch één van de grote mensen achter Qlimax?

    geplaatst op
  • Ibo? Grote man achter Q? Dat is Wouter T. toch! Lijkt hier wel partyflock trouwens?

    geplaatst op
  • Tijdsbeeld van een flinke periode dan toch..

    Qlimax 2004:

    geplaatst op
  • Ben ik de enige, die het ook een beetje sneu vindt, dat je bij een live optreden toch nog bezig bent met media? Ik moet denken aan al die zielige Megabytes van korrelige en ranzige telefoonfoto's, die eenzaam nooit meer bekeken zullen worden, omdat "je had er bij moeten zijn om het goed te zien" argument.

    geplaatst op
  • @Arne
    Nee hoor, heel herkenbaar. In plaats van het moment te genieten ben je bezig met de conservering ervan. Zeker met filmpjes van vaak belabberde kwaliteit, geen mens die daar ooit nog naar kijkt.

    geplaatst op
  • Ben er achter wie de fotograven zijn. Rutger Geerling, Heidie Duteweert, Kevin Verkruijsen en Alex van Oostrum hebben voor Q foto's genomen. Deze is waarschijnlijk van Rutger (staat in bestandsnaam).

    @Michel Mooie foto! Het lijkt wel of er nu meer schermpjes zijn dan toen ;)

    @Arne @Justin Ik herken het ook. Maar het "deel" gevoel is toch erg groot bij jongeren. Veel van mijn foto's op mobypicture worden toch vaak tussen de 50 en 100 x bekeken binnen 1 a 2 dagen.

    geplaatst op
  • @Michel H Precies mijn idee, en kijk eens een stadionconcert van 10 jaar terug, dan zie je ook permanent honderden flitsers afgaan.

    geplaatst op
  • de één plaatst twitpics van zijn avondmaal, de ander van een grappig stripje in de krant, de ander van een feest waar ze zijn geweest. Het gaat er toch gewoon om dat je iets wilt delen, zoals Bart zegt. En dat gaat tegenwoordig zo makkelijk ;)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.