Blue Shots TV: Naar een duurzame wereld met de Pharox van Ruud Koornstra

23 oktober 2009, 11:00

Met CASES willen we kort en krachtig inzoomen op een klantcase. In de toekomst moet je dan denken aan een serie CASES over mobile, of over email marketing. Deze aflevering past wat dat betreft niet echt in het format, zoals bedoeld, maar een leuk gesprek vond ik het wel, vandaar de posting ;). Raakvlakken met marketing heeft dit gesprek wel, aangezien velen van jullie afgelopen week een envelop van de postcode loterij hebben ontvangen met een tegoedbon voor de Pharox lamp. Slimme actie, waarmee direct miljoenen huishoudens worden bereikt.

Interessanter dan de marketing actie vind ik de drive waarmee Ruud Koornstra zijn ding doet en zorgt dat ‘goed doen’ en een stuk idealisme prima samen kan gaan met commercie. Goeie vent, zouden er meer van moeten zijn. Op de hoogte blijven van nieuwe programma’s van Blue Shots TV kan via e-Mail, RSS, iTunes, of via Twitter.

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie
Tags

4 Reacties

    Jorijn Smit

    “Er is geen hardwareprobleem maar een softwareprobleem.”

    Komtie met een een nieuw stukje hardware. Grappenmaker.


    24 oktober 2009 om 08:39
    Hielko

    @Jorijn volgens mij is het meer een mentaalprobleem… Het gaat om een andere mindset van consumeren. De mannen kunnen het zich permiteren, maar zo doen het ook echt dat vind ik wel mooi aan dit verhaal.


    24 oktober 2009 om 10:17
    Bert

    Ongelooflijk dat niemand die Koornstra durft aan te pakken. De zwendelverhalen liggen in heel tv hilversum voor het oprapen.


    27 oktober 2009 om 10:13
    mgvandenbroek

    @ “Bert”: Verklaar je nader. Graag met open vizier en dus niet anoniem.


    27 oktober 2009 om 10:14

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!