Creative Berlin 2009: BBDO, Sony Style Store en Adidas conceptstore

29 september 2009, 07:29

{title}Het programma van de studiereis die MarketingTribune, Marketingfacts in samenwerking met Strategic Events op 14, 15 en 16 oktober naar Creative Capital Berlijn staat nu vrijwel vast. Inmiddels hebben bijna twintig deelnemers zich aangemeld. De mogelijkheid tot inschrijven duurt nog tot medio volgende week, vandaar nog even deze update. Aan het programma zijn een bezoek aan reclamebureau BBDO Berlijn en de Sony Style Store toegevoegd.

BBDO bedient vanuit Berlijn onder meer Allianz, Deutsche Post, Dr. Oetker, Henkel, LBS, Mars, Mercedes-Benz en Wrigley. De Sony Style Store is het hypermoderne Europese vlaggenschip van de Japanse elektronicareus nabij de Potzdammer Platz. Insteek van de studiereis wordt ‘veel inspiratie voor weinig’: Het driedaags event kost, inclusief alle bezoeken en excursies, vervoer ter plaatse, ontbijt, diners, hotel en vliegreis slechts 795 euro, abonnees van MarketingTribune profiteren bovendien van 100 euro korting (aanmelden kan nog via info[at]voconsulting.nl).

Woensdag 14 oktober

Woensdagmiddag 14 oktober bezoekt de delegatie No 74. waar de groep een inleidende presentatie krijgt, gevolgd een rondleiding door nabijgelegen Adidas Store.

Donderdag 15 oktober

Donderdagmorgen 15 oktober wordt de groep ontvangen door Nederlandse Ambassade alwaar de Attaché de Presse een presentatie verzorgt over Public Diplomacy. ‘s Middags gaat de groep naar Die Kulturbrauerei voor een presentatie over het concept door de voorlichter met aansluitend een diner in een van de restaurants.

Vrijdag 16 oktober

Vrijdag 16 oktober wordt de groep eerst ontvangen bij BBDO Berlin voor een presentatie over het bureau en werk van BBDO waarna ‘s middags een ontvangst volgt in het hypermoderne Sony Style Store. Voor belangstellenden wordt een bezoek aan het Museum für Gegenwart en/of de Hamburger Bahnhof ingelast.

Voor meer informatie over deelname en het programma mag ook contact worden opgenomen met de MarketingTribune-redactie via 020 456 20 51 of met matthijs[at]marketingfacts.nl.

Foto: Gerard Stolk.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!