The eDay after: Presentatie Victor Knaap (MediaMonks)

18 september 2009, 05:03

Victor Knaap, managing director van MediaMonks ging gisteren op Emecer eDay in een van de sessies terug naar de kern van online gaming voor adverteerders: Het succesvol inzetten van online games voor marketing doeleinden. Knaap heeft de boel zelf laten filmen en monteren door zijn team; schitterend toch, die vrije nieuwsgaring. In de sessie zoomde Knaap in op een klein deel van de gamewereld. ‘Er wordt veel gesproken over gaming en de games industrie, maar voor de gemiddelde (Nederlandse) marketeer is voornamelijk online gaming interessant, en dan vooral de games die passen binnen een crossmediale campagne,’ zei Knaap.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

2 Reacties

    thijs

    wat een slecht verhaal zeg. trieste vertoning van een bureau dat pretendeert het beste van nederland te zijn


    20 oktober 2009 om 10:04
    mgvandenbroek

    Beste thijs. Als je het een slecht verhaal vindt, moet je wel met argumenten komen. Op deze manier is je comment ook een beetje treurig. Ook Victor heeft er op deze manier weinig aan 😉


    20 oktober 2009 om 10:09

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!