Marketingdirecteur Herwin van den Berg weg bij Heineken

8 september 2009, 13:24

{title}Herwin van den Berg (41) gaat per 01 november weg bij Heineken. Van den Berg, sinds 2004 directeur Marketing Heineken Nederland, vertrekt op eigen verzoek om zelfstandig ondernemer te worden, zo meldt het persbericht van vanmiddag. Van den Berg wordt opgevolgd door Hans Böhm (37) nu nog werkzaam in Amsterdam als Project Manager Heineken Innovation Western Europe.

Onder verantwoordelijkheid van Van den Berg (marketeer of the year 2007) zijn meerdere succesvolle commercials en campagnes tot stand gekomen. Van de introductie van Heineken Extra Cold en de lancering van de nieuwe Heineken.nl tot “één van de grootste internationale reclamesuccessen voor Heineken sinds jaren:de Walk-in Fridge”, aldus het persbericht. Van den Berg zal als adviseur betrokken blijven bij de merken van Heineken Nederland. Van den Berg wordt per 1 november partner/aandeelhouder bij BST Company, zo meldt Adformatie.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!