CSN conference: Jeremiah Owyang (interview)

14 mei 2009, 07:23

Na zijn lezing heb ik Jeremiah Owyang even voor de video camera gekregen en hem een aantal vragen mogen stellen. Ik was met name benieuwd naar de vraag hoe ze bij Forrester hun informatie binnen haalde en of er ook lokale informatie van lokale blogs worden gelezen en dit doorkomt bij ‘het grote Forrester’ in de USA. Tevens was ik benieuwd naar de impact van taal op social networking.

Bas van de Haterd
Professioneel bemoeial bij Van de Haterd Consultancy

Freelance professioneel bemoeial. Kijkt altijd naar het fundamentele probleem, niet de quick fix. Centrale focus zijn de (online) dialogen met klanten, stakeholders, medewerkers en toekomstig medewerkers (afhankelijk van de opdracht). Actief als interim community manager, projectleider voor nieuwe corporate recruitmentsites, adviseur bij verschillende start ups en inspirator m.b.t. de toekomst van werk (de arbeidsmarkt van de 21e eeuw).

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!