Viral Friday: The Crisis of Credit Visualized

27 februari 2009, 11:30

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur ‘m naar {encode=”viralfriday@marketingfacts.nl” title=”viralfriday@marketingfacts.nl”}.

De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor Jonathan Jarvis met The Crisis of Credit Visualized. Voor zijn afstudeerproject aan het Art Center College of Design maakte Jonathan een heldere visuele video over de complexe kredietcrisis. Op plek 2, The Crevasse: Making of 3D Street Art. Niet alleen Julian Beever is een 3D krijtvirtuoos, ook de Duitser Edgar Müller gebruikt de straat als zijn canvas. Beate Uhse Child Lock maakt de top 3 deze week compleet. Ter promotie van de “parental control” functie van Beate Uhse’s erotiek kanaal creëerde het Duitse reclamebureau kempertrautmann uit Hamburg de commercial Child Lock.

Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder! Nostalgisch gevoel? Bekijk deze week in 2007 en/of 2008.

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

1 Reactie

    Christina

    I used the same preserved lemon recipe. I thought it worked well, though I’ve never had the “real thn&2i;#8g21; to compare to. I just love Mark Bittman.The peonies are abloom in my garden now. They are so full and festive, like party flowers. I never think to cut them, but your glass of flowers look so pretty, I think I might snip a few.I also enjoyed this salad and will use the dressing again. Salad Nicoise would be perfect. Great idea.


    12 juli 2016 om 00:55

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!