Gordon Ramsey recruitment viral (deel 3)

5 september 2008, 04:17

Nummer 3 in de reeks van Gordon Ramsay spoofs. In mijn optiek neemt de kwaliteit van deze serie af. De eerste was briljant, de tweede was goed, maar een beetje te lang. Hier had denk ik meer in gezeten. Zeker als je het ‘back to school’ thema pakt zou je natuurlijk iets met een jonge Jamie Oliver hebben kunnen doen. Die is/was immers bezig met de verbetering van kwaliteit van de schoolkeukens in Engeland.

Als er een vierde komt moet het niveau zeker toenemen willen we hem hier nog plaatsen. Ik ben trouwens benieuwd: kent iemand goede succesvolle virale campagnes die in een serie vorm gaan zoals deze? Met dank aan Wim, die ons op deel drie wees op de dag dat wij deel 2 op Marketingfacts plaatsten, gisteren dus.

Bas van de Haterd
Professioneel bemoeial bij Van de Haterd Consultancy

Freelance professioneel bemoeial. Kijkt altijd naar het fundamentele probleem, niet de quick fix. Centrale focus zijn de (online) dialogen met klanten, stakeholders, medewerkers en toekomstig medewerkers (afhankelijk van de opdracht). Actief als interim community manager, projectleider voor nieuwe corporate recruitmentsites, adviseur bij verschillende start ups en inspirator m.b.t. de toekomst van werk (de arbeidsmarkt van de 21e eeuw).

Categorie
Tags

2 Reacties

    chi666

    @Nic: dank je, daar dacht ik later ook aan toen ik de vraag stelde. Moet zeggen dat ik ze zelf minder grappig vind.

    Het leuke aan die van infosupport is dat hij heel tweeledig is. Want hij is erg succesvol, ik heb vernomen dat ze er veel hires uit gehaald hebben. Aan de andere kant heb ik al meerdere goede IT’ers ook gehoord die zeiden: “nou, weet ik ook weer wat voor toko dat is, want elke IT’er die geloofd dat dat echt kan is wel zo’n loser, daar hoef ik in ieder geval nooit meer voor of mee samen te werken”.

    Dat is altijd wel het leuke aan reclames, ze worden zo verschillend beoordeeld 🙂 Zie ook de Centraal Beheer in de reclameview 🙂


    5 september 2008 om 10:43

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!