Spunk van NRC Handelsblad naar MySpace

12 november 2007, 14:49

Adformatie weet vandaag te melden dat het online magazine Spunk de banden verbreekt met NRC Handelsblad en gaat samenwerken met de communitysite MySpace.

In de afgelopen jaren werden artikelen uit Spunk gepubliceerd in het katern Leven &cetera en op de achterpagina van NRC, met onder meer columns en artikelen van schrijvers als Renske de Greef en Ebele Wybenga. Volgens Frank Bierens, uitgever van Spunk, is er inhoudelijk steeds minder aansluiting tussen de krant en het online magazine. “Binnen de krant of haar site zijn er voor Spunk geen groeimogelijkheden en daarmee wordt de basis voor de samenwerking te smal”, aldus Bierens tegen Adformatie.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!