Noonhat, lunch on demand

20 augustus 2007, 13:40

Brian Dorsey wil de wereld veranderen via lunch. En dat doet ie met zijn project Noonhat, een Django webapplicatie. Het werkt uiterst simpel met Googlemaps, een datumprikker en personal email. Een blind lunch afspraak met mensen uit je omgeving. Een stapje verder naar de integratie van sociale media in real life.

Moeder, maf, media. Join me on Twitter www.twitter.com/droombos

Categorie
Tags

6 Reacties

    Edo

    Jammer, werkt alleen nog in the US. Weet ook niet of dit in de boterhammen en Sodexho-cultuur van NL aanslaat. Maar het is een erg leuk idee en er is een redelijk simpel, maar effectief business model omheen te bedenken 😉


    20 augustus 2007 om 17:20
    Mathijs

    Ja! leuk en moet ook in NL komen… Wat Edo zegt, klopt wel, maar ik denk dat er zeker een groep mensen in NL is die dit aanspreekt.


    20 augustus 2007 om 18:29
    Peter van Teeseling

    Leuk idd. De functionaliteit zou wel iets zijn voor een van de vele netwerkclubs in Nederland. Maar daarvoor is dit weer te vrij. Dus wat mij betreft de open variant. Je weet nooit wie je aan tafel treft!


    20 augustus 2007 om 18:45
    Mathijs

    ook aan de achterkant interessant (ik bedoel de horeca) omdat je ondernemers in steden kunt benaderen binnen soort affiliate model. ppc (pay per costumer). Of exclusiviteitscontracten… Er liggen crossmediaal ook veel mogelijkheden. En net als bij couchsurfing zouden personen ook gerankt kunnen worden, of zouden op andere manieren beoordelingen/rankings plaats kunnen vinden. ERG leuk concept… het is dat ik ’t te druk heb, anders zou ik er wel voor willen gaan!


    20 augustus 2007 om 19:09
    Raimo

    If you build it I will come..


    21 augustus 2007 om 05:26
    Annet

    Het is dat ik met Wizzi bezig ben, anders zou ik er ook voor gaan 😉 Maar er zijn vele interessante varianten te bedenken. Denk aan social gaming met de software van Spellbinder. Verjaardagsfeestje van je tienerzoon? Geef het aan op de kaart, plan het in en game met een andere jarige job in teams een mobile game in de stad…. etc. Sponsored by MacDonalds. Tijd voor een brainstorm?!


    21 augustus 2007 om 05:33

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!