Marketing en entertainment op hoog niveau

11 augustus 2007, 04:56

Toen ik vorige week een flesje Vodka kocht, in de Tupolev Tu-154 die me van Irkutsk terug naar Moskou bracht, leverde me dat meerdere minuten discussie en roebels tellen op. Plus nog een engelstalig krantje, die de stewardes uit de piloot z’n prullenbak had gevist. Bij Virgin America zijn de koopervaringen veel korter en onpersoonlijker: daar tik je je bestelling gewoon op een touchscreen in, en schuif je je creditcard door een gleufje.

De jongens van Engadget ontmaagden Sir Richard’s eerste Virgin America toestel, en probeerden het RED in-flight entertainment system uit. Waarop passagiers naar films en satteliet-TV kunnen kijken, naar muziek kunnen luisteren, e-books kunnen lezen, spelletjes kunnen spelen, consumpties kunnen bestellen, on- en off-board kunnen winkelen en met medepassagiers kunnen chatten.

Het enige dat er nog niet mee kan, is internetten. Maar ach, met een AC wandcontactdoos in elke stoelpoot kun je je blogpostings in elk geval alvast schrijven, zodat je ze op de grond direct naar je webstek kunt wifi-en.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!