Loading…

13 juli 2007, 11:11

Deze mooie viral van de Spaanse bloedbank Banc de Sang i Teixits hebben we gevonden op Eskimokaka.

Met dank voor de tip van Elja Trum

David Brinks
Eigenaar bij Hardcopy

Freelance (SEO-)copywriter en mede-eigenaar van Radish Concepts. Blogt ook op Copytips.nl. Houdt van korte bio's.

Categorie
Tags

17 Reacties

    ExploWare

    Jazekers dat dit mooi gedaan is


    13 juli 2007 om 11:28
    Gosse AdB

    Bijzonder mooi staaltje van gebruik maken van de “omgeving” van een reclame uiting.

    Top en toch bloedserieus!


    13 juli 2007 om 11:57
    André Scholten

    Fantastisch, je verwacht het niet, leuk gedaan.


    13 juli 2007 om 11:58
    Maurits

    Geweldig… ik dacht in de laatste seconde nog ‘waar blijft het grapje dan’ en dan…. Banc de Sang i Teixits is overigens Catalaans voor Bloed- en Weefselbank.


    13 juli 2007 om 12:08
    Fitness

    Heh leuk dat zag ik niet aankomen.


    13 juli 2007 om 12:08
    Elja

    Krijgt de tipgever tegenwoordig geen credits meer.. 😉


    13 juli 2007 om 12:36
    media

    Ah, mijn fout Elja, ik had ‘m weer doorgstuurd. Excuses. Bij deze alsnog bedankt!


    13 juli 2007 om 12:51
    SEO Handleiding

    erg leuk gedaan 🙂 dacht dat het een YouTube video was


    13 juli 2007 om 13:19
    Pawel

    PRACHTIG! 🙂


    13 juli 2007 om 15:16
    VicKuP

    Fantastisch concept! Je zou er bijna een vlucht voor naar Spanje boeken 😀


    13 juli 2007 om 15:48
    Peter Davelaar

    Super, altijd mooi wanneer elementen worden gebruikt


    13 juli 2007 om 18:15
    hidde tuinstra

    ik zag deze ook helemaal niet aankomen! super


    13 juli 2007 om 19:11
    Gosse AdB

    @VicKup:

    Waarom niet? Kun je gelijk een beetje bloed afstaan.

    Als je tips wilt voor een dagje Barcelona, houd ik me aanbevolen…


    13 juli 2007 om 19:41
    Jos van Liempd

    wat kunnen schitterende ideeen toch een hoop verschil maken. een prachtig voorbeeld van ‘alles klopt’. en dat binnen 5 seconden.


    13 juli 2007 om 19:42
    media

    Om regelmatige bezoekers niet langer te vervelen met de automatisch startende video, heb ik deze verzet naar de MEER.


    14 juli 2007 om 04:51
    Jos van Liempd

    staat ie nie eens op de website van die lui…


    15 juli 2007 om 20:44
    Hilco

    Ik dacht ook dat ‘ie al afgelopen was toen de clou nog moest komen. Die aardige dame veranderde daarmee voor mij ook ineens van domme actreuzel in sympathieke bloedbank medewerkster, heel wat anders.


    16 juli 2007 om 06:16

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!