Met 200 km/u de BMW showroom door

11 juli 2007, 07:59

Kijk, dit is nou nog ‘ns lekker proefrijden: zonder benzineverbruik, bekeuringen en/of schade effe checkuh hoe hard je zo’n BMW-tje M3 door de bocht kunt trekken:

(…) While all the other websites and magazines are just giving you a short review of the new BW M3, AutoSpies.com is giving YOU an actual drive in the M3. Granted, it’s a simulator, but we guarantee that you will LOVE this! (…)

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

9 Reacties

    Marc

    Lekker kort.


    11 juli 2007 om 09:06
    Flitter Blog

    Euhm, oke!


    11 juli 2007 om 09:15
    Zoekmachine Blog

    Altijd leuk die bewegende beelden 🙂


    11 juli 2007 om 09:37
    Jos van Liempd

    Carl, je rijdt zelf geen BMW? Denk ik (en hoop ik voor je, zoals verderop zal blijken) althans, want een BMW heeft (tenzij het plotseling veranderd is) geen voorwielaandrijving. Dus die kun je (zeker een ‘M’) beter niet te hard door de bocht ’trekken’. Met achterwielaandrijving door de bocht, dat moet je volgens mij ‘inremmend’ doen: hard op de bocht af, heeeel kort voor de bocht ff remmen en pas na de helft van de bocht weer gassen. Althans, zo deed ik het, toen ik nog niet zo veel overgevoelige passagiers c.q. bekeuringen had.

    Nadeel van die simulator lijkt me overigens ook dat je niet kunt voelen met je heupbotten wat je doet, en ook dat is typisch iets voor de BMW-ervaring (o.m. dankzij die perfecte 50-50 gewichtsverdeling), je voelt met je zitvlak de auto al bij de eerste mm uitbreken (itt de wat ‘comfortablere’ reisvoitures. Oeps, ben ik ineens een Co-expert/docent geworden, qua gagement 😉


    11 juli 2007 om 10:54
    schief

    Bij MediaPlaza ooit iets vergelijkbaars gezien, in iets simpelere uitvoering, waarbij je in een echte auto een computerspel bedient. Goed uitgevoerd, maar vergeten wie dat waren. Weet iemand dat?


    11 juli 2007 om 11:11
    mangold

    @Jos: Ahaaa, een kenner 😉

    Ik rijd inderdaad geen BMW, maar een Opel Tigra Twintop Sport. Met voorwielaandrijving. Maar ik heb toch ook een hele tijd Mazda MX5 gereden, en had dus moeten weten dat achterwielaandrijving nooit ’trekt’. Mijn excuses voor het confusement 😉


    11 juli 2007 om 11:20
    Jos van Liempd

    @Carl: Haha.. alleen maar blij dat je mijn bezorgdheid voor je fysieke welzijn ter harte neemt ;-). Enne, neuh, niet echt een kenner, maar ik zag vanmorgen je reactie op Adfoblog n.a.v. UGC, waarin je die drie tiepjes op een rijtje zet. Ik kon het niet laten je hier een voorbeeld te geven van hoe sterk engagement met een brand kan zijn, als ook nog eens (mijn stokpaardje) alles ‘zo mooi klopt’, in dit geval vanwege die echt enorm simpele maar oh-zo met de experience matchende slogan die BMW jaren hanteerde: Maakt Autorijden Geweldig 🙂


    11 juli 2007 om 12:49
    Robert

    ha, formule 1 😉


    11 juli 2007 om 17:04
    schief

    @ David, Ja! Dank.


    12 juli 2007 om 04:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!