Communicatie Online mixt nieuws en weblog

3 mei 2007, 15:02

“Wij balen zo verschrikkelijk van de 49ste plaats van Commlog dat we geheel Communicatie Online per direct offline hebben gezet. En inmiddels is een meer dan bekend bureau aan de slag om deze week nog een geheel nieuwe site op te leveren. Bedankt Marketingfacts.”

was Marc van Gurp zijn reactie op de opschoningslag in de marcom top100 van mei. Vanmiddag ging dan ook de nieuwe site van Communicatie Online live met als belangrijkste vernieuwing de mix van nieuws en blog op de homepage, met de mogelijkheid te filteren middels een tab. Ook nieuw is de weeklog met een week lang een blik achter de schermen bij een communicatieprofessional.

Geheel ziet er goed uit. Het mixen van content van verschillend karakter is prima opgelost middels de tabs. Wellicht ook aardig idee om snel nieuws en diepgaande artikelen op Marketingfacts te onderscheiden? Complimenten voor Onstuimig die eerder ook al Adfoblog onder handen nam en ook verantwoordelijk is voor techniek en design van Marketingfacts en dat alles dankzij een ‘redesignklusje’ in 2006 😉

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Laurens T

    Strak ontwerp, maar vind de overal look wel wat druk overkomen.


    3 mei 2007 om 16:46

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!