It’s TV turn-off week!

25 april 2007, 16:32

Dit jaar is het grotendeels aan de media voorbij gegaan, maar van 23 tot en met 30 april is het weer TV- turn-off week. Uit onderzoek blijkt dat 90% van de families die meedoen na deze week minder tijd doorbrengt achter de TV. Gunstig, want de gemiddelde Amerikaanse scholier besteedt meer tijd aan de treurbuis dan aan school (1023 uur versus 900 uur). Als hoogopgeleide jongeren moeten we die neergang van het kwade oog toch enthousiast ontvangen.

Mocht je nog niet weten wat je met al die vrije tijd moet doen, download dan hier de TV reduction tool, of ga op bezoek bij de mormonen, die een leven zonder kathodestraalbuis gewend zijn: family home evening activities. En zie je toch nog mensen die stiekem die glasbak aanzetten, download bij Make Magazine een handleiding voor je eigen TV-B-Gone. Gelukkig hebben we nog altijd Youtube..

Maarten Roelofs Manager Online Marketing & Sales Speurders.nl. Hiervoor ilse Media en Wanadoo. Van origine systeembeheerder (Unix, Cisco etc). Eerste activiteiten met internet in 1995, 'IPC', website ontwikkeling. Gelukkig voor het uiterlijk van het internet ben ik hier niet mee doorgegaan. Specifieke interessen zijn technologie en internet en de ROI van online marketing. Internet marketing is naar mijn mening de hoeksteen van elke marketingcampagne. Een campagne die zich niet op internet kan bewijzen moet ernstig heroverwogen worden. Kan zich ergeren aan uitspraken als 'alles wordt TV', het is namelijk net omgekeerd: 'alles wordt internet'

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!